Wybierz liczbę uczestników:
Wybierz okres rozliczeniowy:
Wybierz najlepszy plan
Wybierz liczbę uczestników:
Wybierz najlepszy plan
Zarejestruj się w kilka sekund. Zrezygnuj w dowolnym momencie.
Konto testowe
Odkryj możliwości, jakie dają webinary automatyczne lub na żądanie. Do 25 uczestników.
Live
Wszystko, czego potrzebujesz, aby organizować efektywne spotkania online i webinary na żywo.
26US$
Miesięcznie, rozliczane w cyklu rocznym, aż do usunięcia konta
Zarejestruj się w kilka sekund. Zrezygnuj w dowolnym momencie.
Automated
Wszystkie funkcjonalności oraz integracje pochodzące z planu Live zasilane technologią Webinar cycle.
42US$
Miesięcznie, rozliczane w cyklu rocznym, aż do usunięcia konta
Zarejestruj się w kilka sekund. Zrezygnuj w dowolnym momencie.
Indywidualny
Idealne dla firm szukających skalowalnego i indywidualnego rozwiązania. Organizuj liczne spotkania i konferencje online dla nawet 10 000 osób!
Wybierz najlepszy plan
Zarejestruj się w kilka sekund. Zrezygnuj w dowolnym momencie.
Konto testowe
Odkryj możliwości, jakie dają webinary automatyczne lub na żądanie. Do 25 uczestników.
Live
Wszystko, czego potrzebujesz, aby organizować efektywne spotkania online i webinary na żywo.
26US$
Miesięcznie, rozliczane w cyklu rocznym, aż do usunięcia konta
Zarejestruj się w kilka sekund. Zrezygnuj w dowolnym momencie.
Automated
Wszystkie funkcjonalności oraz integracje pochodzące z planu Live zasilane technologią Webinar cycle.
42US$
Miesięcznie, rozliczane w cyklu rocznym, aż do usunięcia konta
Zarejestruj się w kilka sekund. Zrezygnuj w dowolnym momencie.
Indywidualny
Idealne dla firm szukających skalowalnego i indywidualnego rozwiązania. Organizuj liczne spotkania i konferencje online dla nawet 10 000 osób!
Webinary, spotkania i współpraca w zespołach
Automatyzacja – scenariusze webinarowe
Promocja
Zarządzanie uczestnikami oraz dostępem
Integracje
Statystyki i raporty
Płatne dodatki do konta
Bezpieczeństwo i polityka prywatności
Serwisy
Indywidualne rozwiązania
Poproś o niestandardowe rozwiązanie dla swojej firmy. Spersonalizuj i zwiększ skalę swojej platformy do webinarów i spotkań online. Organizuj liczne wydarzenia za pomocą subkont oraz poprzez wydarzenia równoległe. Stwórz wirtualne konferencje dla nawet 10 000 widzów!
Poproś o wycenęZnajdujemy się wśród najlepszych dostawców oprogramowania webinarowego według G2 Crowd oraz Capterra!
Tak, oczywiście. Możesz stworzyć darmowe konto testowe na platformie ClickMeeting, aby testować nasz serwis przez 30 dni. Do otwarcia konta testowego nie jest wymagane podanie danych do dotyczących płatności. Aby utworzyć konto, kliknij tutaj.
Pamiętaj, że jeśli zdecydujesz się na płatną subskrypcję, automatycznie pominiesz bezpłatny okres próbny i zostaniesz poproszony o wprowadzenie Twoich danych do płatności. Opłaty naliczane są z góry każdego miesiąca (30 dni) lub roku (365 dni), aż do momentu, gdy zdecydujesz się całkowicie usunąć swoje konto.
Czy mogę wypróbować platformę ClickMeeting przed zakupem pakietu?
Jak rozumieć różnicę pomiędzy organizatorem a prezenterem?
Platforma ClickMeeting pozwala na samodzielne organizowanie wydarzeń lub zapraszanie innych osób jako prezenterów, którzy pomogą Ci przeprowadzić Twoje wirtualne spotkania lub konferencje. Należy jednak pamiętać, że istnieją różnice między rolą organizatora a prezentera.
Organizator to również właściciel konta, który ma dostęp do panelu konta oraz szczegółów płatności i może zarządzać ustawieniami konta oraz zakupem dodatków. Szczegóły płatności lub dodatki mogą być tylko przeglądane oraz kupowane przez organizatora. Jako organizator możesz planować wydarzenia oraz wprowadzać do nich odpowiednie zmiany.
W pokoju wydarzenia zawsze dostępne jest jedno miejsce dla organizatora, który decyduje o przypisywaniu praw prezentera (przykładowo, poprzez wysłanie zaproszenia e-mail, linku lub przypisania roli prezentera wybranej osobie w pokoju). Prawa prezentera mogą być odebrane przez organizatora, a następnie może on przypisać rolę uczestnika. Organizator nie jest zobowiązany do dołączania do każdego wydarzenia; prezenterzy mogą rozpoczynać i przeprowadzać wydarzenia we własnym zakresie.
Prezenter to osoba, która jest zaproszona do wydarzenia przez organizatora (właściciela konta) za pomocą indywidualnego zaproszenia e-mail lub linku. Prawa oraz dostęp do opcji dostępnych w pokoju wydarzenia są takie same dla prezentera, jak i dla organizatora. Spotkania oraz webinary mogą również zostać rozpoczęte przez prezentera – organizator nie musi być obecny w pokoju wydarzenia, aby to zrobić.
Liczba miejsc dostępnych dla prezenterów jest uzależniona od planu, jaki właściciel konta (organizator) zdecyduje się zakupić. Liczba ta może być zwiększona tylko przez organizatora, który ma prawa do zakupu dodatkowych miejsc dla prezenterów. Dodatkowe miejsca dla prezenterów są dostępne tylko podczas webinarów i nie zwiększają domyślnej liczby strumieni dźwięku i obrazu. Maksymalna liczba włączonych kamerek oraz mikrofonów podczas webinarów wynosi 8.
Prezenter nie posiada dostępu do panelu konta, a jedynie tylko do pokoju wydarzenia, do którego otrzymał zaproszenie. Po zakończeniu wydarzenia prezenter otrzyma wiadomość z podziękowaniem, gdzie znajdzie podstawowe statystyki z konferencji. Nie zalecamy dzielenia się linkiem dla prezentera z żadną osobą. Łączy się to z utratą możliwości dołączenia do pokoju wydarzenia jako prezenter.
Czy mogę zakupić dodatek umożliwiający prowadzenie dwóch lub więcej wydarzeń jednocześnie?
Platforma ClickMeeting pozwala na zakup dodatku wydarzeń równoległych, które umożliwiają prowadzenie dwóch lub więcej wydarzeń w ramach jednego konta w zależności od Twoich potrzeb. Dodatek możesz zakupić w sekcji Dodatków do konta, dostępnej w rozwijanym menu w Twoim koncie.
Dodatek może być zakupiony tylko przez właściciela konta, co oznacza, że żaden multilogin, subkonto lub prezenter nie posiada dostępu do tej sekcji w koncie. Pamiętaj, że zakup tego dodatku nie mnoży liczby uczestników, którzy mogą dołączyć do wydarzenia. Liczba osób, które mogą dołączyć do każdego pokoju, jest wyznaczona zgodnie z planem, który zdecydowałeś się zakupić. Jeśli zauważysz, że liczba dostępnych miejsc nie jest wystarczająca, możesz zwiększyć swój plan do wyższego pakietu.
Jeden dodatek wydarzenia równoległego pozwala Ci na zorganizowanie jednego dodatkowego wydarzenia, poza tym, które możesz domyślnie przeprowadzić. Oznacza to, że jeden zakupiony dodatek pozwala na organizację dwóch wydarzeń jednocześnie. Jeśli zdecydujesz się zakupić dwa dodatki, będzie to oznaczało, że możesz zorganizować trzy wydarzenia o tej samej porze i tak dalej.
Pamiętaj, że dodatek jest dostępny w Twoim koncie do momentu, aż zdecydujesz się go anulować. Możesz anulować dodatek w sekcji Szczegółów płatności w Twoim koncie. Jeśli w następnym cyklu rozliczeniowym nie potrzebujesz dodatku w postaci wydarzenia równoległego, powinieneś go anulować przed rozpoczęciem nowego cyklu, aby uniknąć obciążenia kosztami.
Jak mogę zamienić moje darmowe konto na płatne?
Po zalogowaniu się do konta przycisk Wybierz pakiet będzie wyświetlony w górnej części ekranu. Kliknij, wybierz pakiet usług (miesięczny lub roczny; Live lub Automated) i wprowadź niezbędne dane rozliczeniowe, takie jak adres, miasto lub numer karty kredytowej. Następnie, kliknij przycisk Kup teraz dostępny po prawej stronie ekranu.
Wszystkie szczegóły dotyczące płatności są aktualizowane automatycznie przy wyborze pomiędzy różnymi pakietami.
Ile kosztuje korzystanie z usługi ClickMeeting i jakie są dostępne opcje płatności?
Obecnie oferujemy pakiety miesięczne oraz roczne. Cena jest zależna od rodzaju subskrypcji, jaką wybierzesz.
Płatności można dokonać następującymi kartami kredytowymi: VISA, Master Card, Discover oraz American Express. W krajach, gdzie dostęp do kard kredytowych jest ograniczony, akceptujemy płatności poprzez platformę PayPal.
Pakiet roczny zawiera do 20% zniżki. Oferujemy również zniżki dla organizacji non profit. Aby dowiedzieć się więcej o tej ofercie, skontaktuj się z naszym Działem rozliczeń.
Potrzebuję konta, z którego mogłoby korzystać kilka osób w mojej firmie. Co mogę zrobić?
Jak mogę zwiększyć lub zmniejszyć swój pakiet?
Aby zwiększyć pakiet, zaloguj się do konta, najedź kursorem na swoje imię w prawym górnym rogu ekranu i przejdź do sekcji Szczegóły płatności. Następnie obok Rozmiaru abonamentu, kliknij przycisk Rozszerz.
Aby zmniejszyć pakiet subskrypcji, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta. Możesz zmniejszyć swój pakiet do dowolnego aktualnie dostępnego płatnego pakietu, począwszy od następnego okresu subskrypcji. Gorąco zachęcamy do kontaktu z naszymi specjalistami kilka dni roboczych przed rozpoczęciem nowego cyklu rozliczeniowego. Pozwoli to na sprawną realizację zmian i procedur.
Możesz zmniejszyć swój pakiet do dowolnego aktualnie dostępnego płatnego pakietu, począwszy od następnego okresu subskrypcji.
Pamiętaj, że nie jest możliwe zmniejszenie opłaconego pakietu do poziomu darmowego konta testowego.
Pamiętaj również, że zmniejszenie pakietu subskrypcji spowoduje unieważnienie wszystkich kodów promocyjnych.
Czy istnieją jakiekolwiek ukryte koszty korzystania z ClickMeeting?
Główne funkcje