Plany i cennik

Wybierz liczbę uczestników:

25

Wybierz okres rozliczeniowy:

Miesięczny
Rocznydo -20%

Wybierz najlepszy plan

Wybierz liczbę uczestników:

25

Wybierz najlepszy plan

Zarejestruj się w kilka sekund. Zrezygnuj w dowolnym momencie.

Konto testowe

Odkryj możliwości, jakie dają webinary automatyczne lub na żądanie.
Do 25 uczestników.

Za darmo

Przez 30 dni

Wypróbuj teraz

Zarejestruj się w kilka sekund. Zrezygnuj w dowolnym momencie.

Live

Wszystko, czego potrzebujesz, aby organizować efektywne spotkania online i webinary na żywo.

26US$

Miesięcznie, rozliczane w cyklu rocznym, aż do usunięcia konta

Wybierz

Zarejestruj się w kilka sekund. Zrezygnuj w dowolnym momencie.

Indywidualny

Idealne dla firm szukających skalowalnego i indywidualnego rozwiązania. Organizuj liczne spotkania i konferencje online dla nawet 10 000 osób!

Wycena

 

Kontakt

Zarejestruj się w kilka sekund. Zrezygnuj w dowolnym momencie.

Wybierz najlepszy plan

Zarejestruj się w kilka sekund. Zrezygnuj w dowolnym momencie.

Konto testowe

Odkryj możliwości, jakie dają webinary automatyczne lub na żądanie.
Do 25 uczestników.

Za darmo

Przez 30 dni

Wypróbuj teraz

Zarejestruj się w kilka sekund. Zrezygnuj w dowolnym momencie.

Live

Wszystko, czego potrzebujesz, aby organizować efektywne spotkania online i webinary na żywo.

26US$

Miesięcznie, rozliczane w cyklu rocznym, aż do usunięcia konta

Wybierz

Zarejestruj się w kilka sekund. Zrezygnuj w dowolnym momencie.

Indywidualny

Idealne dla firm szukających skalowalnego i indywidualnego rozwiązania. Organizuj liczne spotkania i konferencje online dla nawet 10 000 osób!

Wycena

 

Kontakt

Zarejestruj się w kilka sekund. Zrezygnuj w dowolnym momencie.

Webinary, spotkania i współpraca w zespołach

Liczba spotkań online oraz webinarów
i
bez limitów
bez limitów
bez limitów
bez limitów
Liczba kamer podczas webinarów
i
8
8
8
8
Organizator
i
1
1
1
1
Prezenterzy
i
1
1
1
4
Multi login
i
3
3
5
Wydarzenia równoległe
i
1
1
1
wycena
Podpokoje
i
Nowość
Tryb Edu
i
Wirtualne tło
i
Jakość HD
i
Miejsce na nagrania
30 min
6 h
10h
10h
Miejsce na pliki
500 MB
1 GB
2 GB
2 GB
Nowość
Jakość HD nagrania
i
Współdzielenie ekranu
i
Kontrola nad ekranem
i
Tryb prezentacji
i
Tablica interaktywna
i
Tryb pytań i odpowiedzi
Ankiety
Czat prywatny
Symultaniczne tłumaczenie czatu
Czat moderowany
Call-To-Action
i
Strony lądowania wydarzenia
i
Aplikacja mobilna
Wydarzenia online na szeroką skalę
i

Automatyzacja – scenariusze webinarowe

Cykliczne webinary automatyczne
i
15 min / jedno wydarzenie
bez limitów
bez limitów
Webinary na żądanie
i
Automatyczne nadawanie wydarzeń na Facebooku lub YouTube
i
Automatyczne publikowanie nagrania na stronie profilowej
i
Automatyczne publikowanie nagrania na kanale YouTube
i
Automatyczne przesyłanie nagrania na konto Dropbox
i
Automatyczna wiadomość z podziękowaniem
i
Automatyczna wiadomość follow-up
i
Automatyczne zaproszenia na nadchodzące wydarzenia
i
Certyfikaty uczestnictwa
i
Integracja z Google Analytics
i
Integracja z Meta Pixel (wcześniej Facebook Pixel)
i
Strona z podziękowaniem z własnym adresem URL
i

Promocja

Transmisja na żywo na Facebooku lub YouTube
i
Custom Branding
i
Udostępnianie w mediach społecznościowych
i
Strony lądowania wydarzenia
i
Szablony nagrywania wydarzeń
i
Udostępnianie nagranych wydarzeń
i
Osadź wydarzenie na stronie internetowej
i
Komunikacja e-mailowa
i

Zarządzanie uczestnikami oraz dostępem

Płatne webinary
i
Numery toll-free
i
Numery dial-in
i
Wydarzenie zabezpieczone tokenem i hasłem lub dostępne dla wszystkich
i
Spersonalizowany proces rejestracji
i
Książka adresowa
Zaproszenia poprzez e-mail lub SMS
Zarządzanie strefami czasowymi
Platforma dostępna w wielu językach

Integracje

PayPal
i
PayU
i
Zapier
i
Moodle
i
Dropbox
i
Facebook
i
YouTube
i
LinkedIn
i
Google
i
Slack
i
HubSpot
i
Keap (wcześniej Infusionsoft)
i
Pipedrive
i
GetResponse 
i
API
i

Statystyki i raporty

Statystyki wydarzenia
i
Raporty podstawowe oraz pełne
i
Ocena wydarzenia oraz prezentacji
i
Opinie uczestników
i

Płatne dodatki do konta

Dodatkowa przestrzeń na nagrania
i
Dodatkowa przestrzeń na pliki
i
Dodatkowi prezenterzy
i
Subkonta
i
Wydarzenia równoległe
i
Dodatkowi uczestnicy
i

Bezpieczeństwo i polityka prywatności

SSL
i
RODO
i
Instrukcja konfiguracji Firewall
i
SSO
i

Serwisy

Dział obsługi klienta
i
Account Manager
i
Indywidualne szkolenia i sesje treningowe
i
Usługi Live Streaming
i
Usługi Custom Branding
i
Rozwiązania dla resellerów
i
White label
i

Indywidualne rozwiązania

Poproś o niestandardowe rozwiązanie dla swojej firmy. Spersonalizuj i zwiększ skalę swojej platformy do webinarów i spotkań online. Organizuj liczne wydarzenia za pomocą subkont oraz poprzez wydarzenia równoległe. Stwórz wirtualne konferencje dla nawet 10 000 widzów!

Poproś o wycenę

Nasze recenzje i nagrody

Znajdujemy się wśród najlepszych dostawców oprogramowania webinarowego według G2 Crowd oraz Capterra!

Czy mogę wypróbować platformę ClickMeeting przed zakupem pakietu?

Tak, oczywiście. Możesz stworzyć darmowe konto testowe na platformie ClickMeeting, aby testować nasz serwis przez 30 dni. Do otwarcia konta testowego nie jest wymagane podanie danych do dotyczących płatności. Aby utworzyć konto, kliknij tutaj.

Pamiętaj, że jeśli zdecydujesz się na płatną subskrypcję, automatycznie pominiesz bezpłatny okres próbny i zostaniesz poproszony o wprowadzenie Twoich danych do płatności. Opłaty naliczane są z góry każdego miesiąca (30 dni) lub roku (365 dni), aż do momentu, gdy zdecydujesz się całkowicie usunąć swoje konto.

Czy mogę wypróbować platformę ClickMeeting przed zakupem pakietu?

Jak rozumieć różnicę pomiędzy organizatorem a prezenterem?

Czy mogę zakupić dodatek umożliwiający prowadzenie dwóch lub więcej wydarzeń jednocześnie?

Jak mogę zamienić moje darmowe konto na płatne?

Ile kosztuje korzystanie z usługi ClickMeeting i jakie są dostępne opcje płatności?

Potrzebuję konta, z którego mogłoby korzystać kilka osób w mojej firmie. Co mogę zrobić?

Jak mogę zwiększyć lub zmniejszyć swój pakiet?

Czy istnieją jakiekolwiek ukryte koszty korzystania z ClickMeeting?